Форум dkLab и Denwer
Здесь общаются Web-разработчики.
Генеральный спонсор:
Хостинг «Джино»

?rar en annars utm (imhotep)
Author Message
imhotep
Участник форума

поощрить/наказать

PostPosted: Mon Mar 20, 2017 8:15 am (написано за 6 секунд)
   Post subject: ?rar en annars utm
Reply with quote

?ven om jag fortfarande k?nner mig som PureFlow sista ?r lite udda - sorts l?ng och narrowish - PF4 passar mig mycket b?ttre ?n PF3 gjorde. Jag har k?rt ungef?r 30-40 miles i dem, med en l?ng k?rning av en bit ?ver 9 miles, och komfort har varit mycket bra. Detta ?r inte en bred sko p? n?got s?tt, och den ?vre inte har en mycket Nike Air Presto Damen (www.allar-bodenbau.de/nike-trainer-c-1/nike-air-presto-damen-c-1_18/) givande, men jag har inte upplevt n?gon kl?mma, sm?rta, etc. som jag gjorde i v3.As n?mnts, inte n?tet ?ver framfoten inte har Asics Gel Lyte 5 Femme (www.maisonarchitecture.fr/asics-gel-lyte-5-c-79/asics-gel-lyte-5-femme-c-79_80/)mycket ge, och detta ?r ett omr?de som kan vara Brooks PureFlow 4 Nav Bandimproved. Jag vill g?rna se Brooks anv?nda en t?jbar Nike Air Max Tavas Womens (www.jenniecunningham.co.uk/nike-womens-c-27/nike-air-max-tavas-womens-c-27_44/) mesh p? detta omr?de. H?len regionen av PF4 ?r ganska styv p? grund av en betydande h?lkappa, men den inre delen av fotleden ?r otroligt Nike Air Max 90 Womens (www.richmondham.co.uk/nike-air-max-90-c-48/nike-air-max-90-womens-c-48_56/) smidig och bekv?m - ?lskar det material de anv?nds h?r. Tungan ?r v?l stoppad, och n?gra klagom?l om sn?rning.
En aspekt av den ?vre som jag Adidas NMD Womens (www.jenniecunningham.co.uk/adidas-womens-c-15/adidas-nmd-womens-c-15_18/) konsekvent har ogillade i PureProject skor ?r Nav Band (se bild till v?nster). Jag k?nner inte f?r det ?stadkommer n?got som skosn?ren inte redan hantera, och det f?rsv?rar en annars utm?rkt ?vre. Brooks kunde dike lite i vikt och f?renkla denna sko genom att bli av det.

Enda
Sulan ?r det som verkligen g?r PureFlow 4 glans f?r mig (det framg?r att sulan ?r densamma som i v3). Det ger attraktionen som jag hade hoppats att jag skulle f?Nike Air Max Tavas Womens (www.richmondham.co.uk/nike-air-max-tavas-c-70/nike-air-max-tavas-womens-c-70_72/) fr?n Brooks Launch 2 - mjuk och sm?rig smidig. Den BioMogo-DNA blandning mellansula ?r en perfekt match f?r min steg. Det ?r mjukt Nike Air Pegasus 89 Femme (www.parcdudauphin.fr/nike-femme-c-1/nike-air-pegasus-89-femme-c-1_39/) vid nedslaget, men ?nd? elastisk nog f?r att ge en viss ?terfj?dring. De n?rmaste skor jag kan j?mf?ra attraktionen till att jag www.allar-bodenbau.de (www.allar-bodenbau.de/)har k?rt in under de senaste m?naderna skulle vara Skechers GoRun 4 och New Balance Zante (tv? av mina nuvarande favorit skor). Jag har k?Nike Roshe Run Femme (www.maisonarchitecture.fr/nike-roshe-run-c-72/nike-roshe-run-femme-c-72_74/) rt 9+ miles i PF4 i en enda k?rning med n?gra fr?gor, och skulle inte tveka att anv?nda detta som ett maratonlopp sko.
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic All times are GMT + 3 Hours
Page 1 of 1    Email to a Friend.
You cannot post new topics in this forum. You cannot reply to topics in this forum. You cannot edit your posts in this forum. You cannot delete your posts in this forum. You cannot vote in polls in this forum. You cannot attach files in this forum. You can download files in this forum.
XML